ورود

ایجاد حساب کاربری

قوانین و مقررات سایت بوفه

  1. این وبسایت که به عنوان مرجعی کامل از دستورات آشپزی می باشد و در اختیار کاربران محترم قرار گرفته است به هیچ نهاد و ارگانی وابسته نبوده و حاصل تلاش مجموعه ای خصوصی است. از این رو استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مستقیم مسئولین سایت ممنوع می باشد.
  2. از بازدیدکنندگان محترم دعوت بعمل می آید به منظور استفاده بهینه از این وبسایت و عضویت در خبرنامه  و ارائه نظرات و …  با درج مشخصات خود در این وبسایت ثبت نام نمایند.
  3. وبسایت بوفه تابع قوانین و مقررات کشور جمهوری اسلامی ایران است، لذا از کاربران و بازدید کنندگان محترم سایت تقاضا میشود از درج و ارسال  نظرات و مطالب غیر اخلاقی و یا مغایر شئونات اخلاقی و مذهبی خودداری فرمایند.
  4. اطلاعات اعضا این سایت  کاملا شخصی بوده و جهت حفظ حریم کاربران اطلاعات شخصی  آنها نزد این وبسایت محفوظ باقی خواهد ماند.
  5. از کاربران محترم سایت تقاضا میشود هرگونه نظر، پیشنهاد و انتقاد سازنده خود را جهت ارتقاء و بهبود مطالب سایت ارسال نموده تا نسبت به رفع اشکالات و یا بهبود آن اقدام گردد.
  6. کلیه مطالب ارسالی توسط کاربران پس از تایید مدیریت سایت و درصورتی که با قوانین این وبسایت مغایرت نداشته باشد در محیط وبسایت به نمایش گذاشته خواهد شد.
  7. مطالب ارسالی می بایست از منابع خارجی با ذکر منبع و یا حاصل تجربیات شخصی  کاربران باشد، وبسایت بوفه هیچ گونه مسئولیتی در قبال صحت و سقم مطالب و یا دستورهای آشپزی کاربران که حاصل تجربیات شخصی آنهاست، ندارد.
  8. کاربران محترم چنانچه اعتراضی در خصوص ویرایش و یا حذف مطالب ارسالی خود داشته باشند، میتوانند مستقیما با مدیریت سایت در میان بگذارند.
  9. در صورتی که مطالب ارسالی با تصویر همراه است، از تصاویر و عکسهایی با کیفیت مطلوب استفاده گردد.
  10. هرگونه بهره برداری غیر اخلاقی  از مطالب درج شده در این سایت ممنوع است.
  11. مطالب ارسالی بایستی به زبان فارسی تایپ شده باشند
FavoriteLoadingاضافه نمودن به دفترچه آشپزی من

تماس با ما

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید تا همیشه از آخرین مطالب آگاهی پیدا کنید.

تلفن تماس:09353846987

آدرس:تهران خیابان شریعتی دشتستان سوم

One Response to قوانین و مقررات سایت بوفه

  1. رضا June 14, 2015 at 7:40 am #

    با سلام.

    اگر مشکلی وجود ندارد برای استفاده از مطالب سایت خوبتان از شما مدیران سایت اجازه کتبی خواستارم.

    با آرزوی موفقیت.
    رضا شامرادی

جواب دادن به نظرات

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید